U pomoćna sredstva spadaju: dobra volja i želja,iskustvo, senzitivnost, izdržljivost itd ali i štap i kanap.
Osnovna sredstva: znanje kroz stalnu edukaciju
Teško je, znam.Uslovi jesu loši, materijalno stanje takodje ali nije sve u tome.Može bolje, znate i vi.
Štap i kanap su veoma teške, mukotrpne veštine, daju rezultate nekad manje, nekad veće. Ne može se rad zasnivati samo na njima, kada već postoje razradjene tehnike i pristupi, koji daju bolje rezultate i koji se bave svakim važnim segmentom rada, dajući detaljna uputstva, posebno kako razviti motivaciju za učenjem kod deteta, što je preduslov kvalitetnog daljeg rada.
I one su započete na osnovu nečijeg prethodnog iskustva, pa dalje razradjene i stalno usavršavane, prateći rezultate. Verovatno će postojati sve bolje tehnike i načini. Zašto se oslanjati na neko osnovno znanje i sebe i nadogradnju kroz svoje iskustvo-kad već postoje tudja-proverena, koja daju uputstva za rad po većini važnih pitanja, koja su inače kamen spoticanja u zastarelom načinu rada.
Odakle nekom uopšte hrabrost, arogancija i ko mu daje pravo birati lošiji način i ne snositi odgovornost za to. To može biti potkrepljeno omalovažavanjem tog novog neizučenog načina rada ili nedovoljnim poznavanjem problematike, pa u tom neznanju misliti da ste dovoljno kompetentni da osmislite sami način rada u hodu ili neku improvizaciju. To je sve lakše, nego dugotrajno, ozbiljno učenje i usavršavanje a deca su uskraćena i potrošili ste im nedovoljno kvalitetno vreme..Ovaj posao se ne sme otaljavati niti raditi bez sistematizovanog savremenog okvira, koji nije savrsen ali je BOLJI.
Osnovna sredstva: znanje kroz stalnu edukaciju
Teško je, znam.Uslovi jesu loši, materijalno stanje takodje ali nije sve u tome.Može bolje, znate i vi.
Štap i kanap su veoma teške, mukotrpne veštine, daju rezultate nekad manje, nekad veće. Ne može se rad zasnivati samo na njima, kada već postoje razradjene tehnike i pristupi, koji daju bolje rezultate i koji se bave svakim važnim segmentom rada, dajući detaljna uputstva, posebno kako razviti motivaciju za učenjem kod deteta, što je preduslov kvalitetnog daljeg rada.
I one su započete na osnovu nečijeg prethodnog iskustva, pa dalje razradjene i stalno usavršavane, prateći rezultate. Verovatno će postojati sve bolje tehnike i načini. Zašto se oslanjati na neko osnovno znanje i sebe i nadogradnju kroz svoje iskustvo-kad već postoje tudja-proverena, koja daju uputstva za rad po većini važnih pitanja, koja su inače kamen spoticanja u zastarelom načinu rada.
Odakle nekom uopšte hrabrost, arogancija i ko mu daje pravo birati lošiji način i ne snositi odgovornost za to. To može biti potkrepljeno omalovažavanjem tog novog neizučenog načina rada ili nedovoljnim poznavanjem problematike, pa u tom neznanju misliti da ste dovoljno kompetentni da osmislite sami način rada u hodu ili neku improvizaciju. To je sve lakše, nego dugotrajno, ozbiljno učenje i usavršavanje a deca su uskraćena i potrošili ste im nedovoljno kvalitetno vreme..Ovaj posao se ne sme otaljavati niti raditi bez sistematizovanog savremenog okvira, koji nije savrsen ali je BOLJI.
Нема коментара:
Постави коментар