Apsolutno je tacno sve sto je receno u prethodnom komentaru, ali bih ja dopunila jos nesto iz sopstvenog iskustva. Naime,ne radi se samo o nedostatku volje vaspitaca,ucitelja, nastavnika.U slucaju o kome ja govorim,izostala je apsoluutna nezainteresovanost psihopoedagoske sluzbe!Dete je primljeno u 1. razred bez bilo koje vrste ispitivsu
У потпуности се слажем са претходним коментаром,али бих даа допуним, на основу сопственог искуства.Дете из аутистичног спектра похађало предшколску установу тачније било је укључено у приремну групу за 1.разред.Сада је у 1. рдадазреду.У оба случаја изостала је ангажоввање педагошко психолшкер службе! Није чак обављено било какво испитивањ,разговор са родитељем,упознавање са постојећом документацијом,а надаље сарадња са учитељем почев оод припрема за часове,учешће у њиховој реализацији и еволуацији,иницирање стручног усавршавања наставника у тојм области.И још много тога?!А највише воље унутрашње мотивације, а можда и адекватне спољашње!!!
Apsolutno je tacno sve sto je receno u prethodnom komentaru, ali bih ja dopunila jos nesto iz sopstvenog iskustva. Naime,ne radi se samo o nedostatku volje vaspitaca,ucitelja, nastavnika.U slucaju o kome ja govorim,izostala je apsoluutna nezainteresovanost psihopoedagoske sluzbe!Dete je primljeno u 1. razred bez bilo koje vrste ispitivsu
ОдговориИзбришиУ потпуности се слажем са претходним коментаром,али бих даа допуним, на основу сопственог искуства.Дете из аутистичног спектра похађало предшколску установу тачније било је укључено у приремну групу за 1.разред.Сада је у 1. рдадазреду.У оба случаја изостала је ангажоввање педагошко психолшкер службе! Није чак обављено било какво испитивањ,разговор са родитељем,упознавање са постојећом документацијом,а надаље сарадња са учитељем почев оод припрема за часове,учешће у њиховој реализацији и еволуацији,иницирање стручног усавршавања наставника у тојм области.И још много тога?!А највише воље унутрашње мотивације, а можда и адекватне спољашње!!!